Четвер, 19.10.2017, 15:30
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Чоповицький ЗНВК
  "Гімназія - ЗНЗ І-ІІІ ст. - ДНЗ"

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Виховна робота

Виховання – це процес соціальний в найширшому розумінні… З усім складним світом навколишньої дійсності дитина виходить у безкінечне число відносин, кожна з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами, ускладнюється моральним і фізичним зростанням самої дитини. Спрямувати цей розвиток і керувати ним – завдання кожного вчителя.

Наша школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально- виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно- культурне відродження України у розбудову держави. Дуже хотілось би, щоб дитина у нашій школі не готувалася до життя, а жила і тому важливо нашому педагогічному колективу вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою і родиною.

На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи , розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій :

• Визнання того, що школа-навчальний заклад, покликаний відповідати потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України та забезпечувати освітні потреби свого села в першу чергу.

• Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.

Вирішуючи ці завдання школа має забезпечувати різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери-гуртковій, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.

• Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору.

Важливе місце у системі виховної діяльності школи посідає управління навчально- виховним процесом. У нашій школі це чіткий розподіл обов’язків між адміністрацією, всіма членами педагогічного колективу, творча співдружність класних керівників , використання ініціативи громадських організацій, залучення учнівського самоврядування тобто чіткий розподіл праці та встановлення функціональної залежності між усіма педагогічними системами та підсистемами .

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою за системою.

Аналізуючи стан виховної роботи школи варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:

- реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей;

- використання пошуково-краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу.

- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи.

- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання та наради класних керівників. Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки.

Конкретне планування виховної роботи школи - важлива умова її успішної діяльності. Плануючи виховну роботу, спільно з адміністрацією школи, класними керівниками, учителями-предметниками, активом учнівського самоврядування складаємо декілька видів планів виховної роботи у школі.

У школі налагоджена робота з обдарованими дітьми розроблені основні напрями та завдання роботи з обдарованими , складений план виховної роботи для реалізації програми ,,Обдарована дитина”, в якому враховано, що поняття ,,обдарованість ” поєднує природні, інтелектуальні, творчі, спортивні здібності, які сприяють глибокому розумінню навколишнього світу, окремих напрямів науки і як результат – високий рівень самореалізації кожного учня. Ведеться картка обдарованої дитини , кожен класний керівник має інформацію про дітей класу відносно здібностей всіх учнів в класі.

У школі ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їх освітніх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків, факультативів впливає на інтереси і здібності дитини, а також на формування творчої, конкурентоспроможної особистості.

Адміністрація школи забезпечує участь дітей у районних та шкільних конкурсах , фестивалях , олімпіадах. Щорічно школа має переможців та призерів багатьох конкурсів.

Традиційно в районі проводиться конкурс сучасної української пісні «Срібні дзвіночки», де наші вихованці кожного року займають призові місця. Багата школа на юних художників, які неодноразово займають призові місця як в районних так і обласних конкурсах малюнків. Щорічно на фестивалі ДЮП команда школи займає хороші місця. Маємо нагороди за участь в спортивних змаганнях району.

Інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх сферах діяльності, визначають розвиток суспільства завтрашнього дня. Розуміючи важливість впровадження інформаційних технологій, адміністрація нашої школи створює належні умови для комп’ютеризації навчального закладу. Використання комп’ютерних технологій у виховній роботі підвищує її ефективність.

Виховна система нашої школи – це складна психолого-соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи. Найдоцільнішими і найефективнішими формами позакласної роботи є учнівські гуртки, де задовольняються інтереси, індивідуальні запити учнів. На базі нашої школи працює 9 гуртків. система гурткової роботи динамічна – деякі гуртки працюють декілька років, а деякі – рік-два. Це залежить від бажань і потреб учнів.

Саме школа тепер єдина структура зацікавлена у позитивному розвитку особистості школяра . Ось чому викликає тривогу збільшення кількості дітей з девінантною поведінкою. Корекційно-виховна робота об’єднує зусилля адміністрації школи, психологічної служби, класних керівників .

Усвідомлюючи важливість радикальних змін у всіх сферах життя у нашій школі діє система профілактичної роботи по попередженню правопорушень серед школярів, створена рада профілактики правопорушень.

Робота з превентивного виховання ведеться індивідуальна, групова і масова. Це і зустрічі з представниками правоохоронних органів, і вивчення законодавства України. Як показав аналіз результативності заходів превентивного виховання, найцікавішими є інтерактивні форми роботи, рольові ігри, конференції, круглі столи, диспути за умов, що заходи підготували самі діти.

Адміністрація школи дбає про результативну систему співробітництва : взаємодію з батьками в формі своєрідного всеобучу по превентивному вихованню; по проблемах родинного виховання , по питанню адаптації п’ятикласників. І одна із дієвих форм взаємодії з батьківською громадськістю - індивідуальна робота, залучення батьків до позанавчальної виховної роботи, організації та проведення родинних свят.

Успіх спільної діяльності педагогів і батьків великою мірою залежить від глибокого знання вчителем учнів, їхніх родин й тому у школі практикується детальне знайомство з родинами за програмою вивчення сім’ї.

Саме за результами вивчення сім’ї складається соціальнопедагогічні паспорти класів.

Виховна робота нашої школи передбачає кінцеву мету – забезпечити суспільство високоінтелектуальною, духовно багатою , толерантною елітою.

Шляхи досягнення мети вбачаємо в запровадженні сучасних моделей виховання , у впровадженні і апробації інноваційних технологій виховання .

А головним знаряддям суспільства у вихованні особистості є школа .

Категорії розділу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту

Copyright ZeXeL © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz